ژل لب مدل روسی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

ژل لب مدل روسی

ژل لب مدل روسی یکی از جدیدترین ترندهای زیبایی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و مانند تزریق بوتاکس ، از بیشترین تقاضا در کلینیک های زیبایی برخوردار است. اما تکنیک به کار رفته در تزریق ژل لب مدل روسی دقیقا چیست؟ تزریق ژل لب به سبک روسی به گونه ای است که حجم بیشتری را در مرکز لب ها نگه داشته و خطوط لب را شاخص تر نشان می دهد.

به طور کلی روس ‌ها به عنوان یکی از نژادهای زیبا در جهان شناخته می‌شوند و یکی از مسائلی که ظاهر مدل ‌های روسی را متفاوت ساخته، لب ‌های برجسته و زیبای آنها است. تزریق‌ های زیبایی در کلینیک های روسیه بسیار رواج دارد و تکنیک های متخصصان زیبایی در روس به پزشکان در سراسر دنیا آموزش داده می شود. اگر می خواهید ظاهری مشابه مدل های جذاب روسی داشته باشید، می توانید تزریق ژل لب مدل روسی را امتحان کنید.

اگر قصد تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل لب در اصفهان را دارید می توانید به مطب دکتر ایمان مومنی متخصص و جراح پوست در اصفهان مراجعه نمایید. در ادامه برای علاقه مندان به تزریق ژل لب در اصفهان در مورد تزریق ژل لب روسی بیشتر توضیح خواهیم داد.

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

این تکنیک در حالی که به حجم لب های شما اضافه می کند، اما ظرافت آنها را نیز به گونه ای حفظ می کند که بیش از حد حجیم و یا غیر طبیعی به نظر نرسند. به این ترتیب لب های شما در نهایت ظاهری مشابه با مدل ‌های زیبای روس پیدا می کند. در واقع پزشکان متخصص این تکنیک را از طریق تزریق قطرات کوچک ژل به صورت عمودی در ناحیه خط بالایی لب و گوشه آن انجام می دهند. این روش به ویژه برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند بسیار مناسب است

در این روش پزشک متخصص تزریق ژل لب در اصفهان از یک سرنگ کوچک تر استفاده می کند تا کنترل بیشتری بر محل دقیق قرارگیری ماده پرکننده داشته باشد. در واقع آنچه در تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی  اهمیت دارد این است که ژل لب به مناطق ناخواسته لب پخش نشود و حجم بیشتر آنها در مرکز لب ها باشد. هزینه و میزان ماندگاری تزریق ژل لب روسی نیز همانند روش های دیگر بوده و تفاوتی با دیگر روش ‌های درمانی ندارد. برای تزریق ژل لب در اصفهان به سبک مدل روسی می توانید به مطب دکتر ایمان مومنی مراجعه نمایید.

آیا تزریق ژل لب به سبک روسی برای شما مناسب است؟

لب ها با فرم روسی برای همه مناسب نیستند. زیرا افراد چهره های متفاوتی دارند و یک پزشک متخصص زیبایی باید روشی را که بیشترین تناسب را با چهره شما دارد انتخاب نماید. بنابراین هنگامی که برای تزریق ژل لب در اصفهان به مطب دکتر ایمان مومنی مراجعه می کنید؛ پزشک برای انتخاب حجم و سبک تزریق ابتدا فرم صورت، اندازه چشم ها و بینی شما را در نظر می گیرد. به این ترتیب گاهی اوقات در جلسات مشاوره، متقاضی از تزریق ژل لب روسی صرف نظر می کند.

تزریق فیلر لب به روش روسی اصولا لب ها را نسبت به چشم ها بسیار درشت تر نشان می دهد و به همین خاطر این روش برای افرادی که دارای چشم های به نسبت کوچک و یا لب های بزرگ هستند توصیه نمی شود. فراموش نکنید یک پزشک حرفه ای تزریق ژل لب در اصفهان و هر جای دیگر دنیا همواره در تلاش است تا مراجعه کنندگانش، طبیعی ترین و رضایت بخش ترین نتیجه را از تزریق های زیبایی کسب نمایند، بنابراین هرگز از تکنیک هایی که مناسب چهره شما نیست استفاده نخواهد کرد.

افرادی که می خواهند لب بالایی آنها بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و اصطلاحا قاب لب بالایی آنها بولد شود، می توانند از تزریق ژل لب مدل روسی استفاده کنند. اما برای داشتن لب های طبیعی تری ، روش های نچرال و یکنواخت تر پیشنهاد می شود.

دوران نقاهت تزریق ژل لب با تکنیک روسی

این تکنیک به خاطر سبک بودن و کم بودن محل ‌های تزریق تقریبا هیچ گونه دردی ندارد. همچنین در این روش ممکن است با توجه به تشخیص پزشک از مواد بی حس کننده استفاده نشود. از آنجایی که مواد بی حسی با تاثیر گذاشتن بر میزان تورم لب ممکن است موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق گردد، بنابراین می توان نتیجه گرفت در این روش تقارن لب ها حفظ خواهد شد.

البته در این روش نسبت به روش‌ های معمول دیگر، بعد از تزریق ژل شما معمولا با ورم یا کبودی جدی تری مواجه خواهید شد که جای نگرانی نیست و معمولا بعد از چند روز بدون هیچ مشکلی از بین می ‌رود.

برداشتن فیلر قبلی لب برای تزریق ژل لب روسی

به گفته پزشک متخصص تزریق ژل لب در اصفهان ، برای اینکه تزریق بتواند بهترین تاثیر را بر روی فرم لب شما بگذارد، نباید از قبل هیچ ماده حجم دهنده دیگری در اطراف مرز لب ها وجود داشته باشد.

همچنین توجه کنید که تزریق ژل لب مدل روسی در اغلب موارد موجب بزرگ شدن دو لب با فاصله قابل تشخیص بین آنها است که در عین جذابیت ظاهری از دید بسیاری می تواند غیر طبیعی باشد و فقط برای چهره های محدودی طبق نظر پزشک قابل انتخاب است.

مدت زمان لازم برای تزریق ژل لب سبک روسی چقدر است؟

این روش مشابه هر روش دیگر تزریق بوتاکس یا تزریق ژل باید با دقت زیاد انجام شود و پزشک متخصص تزریق ژل لب در اصفهان باید با دقت و صبر و حوصله زیاد ماده حجم دهنده را زیر پوست شما تزریق نماید. بنابراین هر تزریق در مطب پزشک به طور میانگین سی دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید. به طور کلی مدت زمان دقیق تزریق فیلر لب به عواملی همچون  میزان حجم دهنده ای که قرار است تزریق ‌شود و همینطور حجم بافت لب بستگی دارد.

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب به سبک روسی همانند روش های دیگر، به برند فیلر و میزان استفاده از آن بستگی دارد. برندهای مختلف فیلرها دارای قیمت متفاوتی هستند. به علت نواسانات قیمت دارو، نمی توان هزینه دقیقی برای تزریق ژل لب عنوان کرد. بنابراین بهتر است قبل مراجعه برای تزریق ژل لب در اصفهان، به صورت تلفنی از قیمت ها استعلام بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: